BALIABIDE-BANKUA

STEAM arloekin lotuta ikastetxeetan egiten den lana sei ekintza-ardatz nagusiren arabera egituratu daiteke:  

 

STEAM ikasi STEM izan STEAM egin 1. ardatza: Oinarrizko STEAM konpetentziak 2. ardatza: STEAM arloen zeharkakotasuna 3. ardatza: Metodologia aktiboak 4. ardatza: Teknologia digitalak erabiltzea 5. ardatza: STEMekin lotutako asmo profesionalak 6. ardatza: Genero-ikuspegia STEAM arlo eta irakasgaietan

Baliabide-banku honek hainbat aukera ematen ditu sei ardatz horien arabera sailkatzen diren STEAM arloak lantzeko. Horrez gainera, ikasleen STEAM konpetentziak hobetzea denez Ikastetxeko STEAM planaren helburua, ebaluazioarekin lotutako atal bat sartu da. 
 
Mota askotako baliabideak hautatu dira, jardunbide egokien adibide gisa, ikastetxeek beren STEAM plana lantzean kontuan izan ditzaten. 
 
 
Haietako bakoitzaren ekintza-ardatzak eta helburuak webgune honetako dokumentuetako batzuetan jasotzen dira.
 
  1. Irakasleentzako baliabideak eta oinarrizko konpetentziak garatzeko orientazioak:
    1. Metodologia eta ebaluazioa
    2. Oinarrizko konpetentzien eskuratze-mailari buruzko txostena egiteko orientazioak. Lehen Hezkuntza
    3. Oinarrizko konpetentzien eskuratze-mailari buruzko txostena egiteko orientazioak. Bigarren Hezkuntza
    4. Zeharkako konpetentziak: metodologia- eta ebaluazio-orientazioak.
    5. Diziplina-konpetentziak: metodologia- eta ebaluazio-orientazioak.
  2. Konpetentzia zientifikoa. Berritzegune Nagusia: https://sites.google.com/berritzegunenagusia.eus/konpetentzia-zientifikoa/orri-nagusia
  3. Matematikarako konpetentzia. Berritzegune Nagusia. https://sites.google.com/berritzegunenagusia.eus/konpetentziamatematikoa
 

Badira beste informazio-iturri batzuk: