IKASGELAKO STEAM HEZKUNTZARAKO BALIABIDEAK
WORLD LIBRARY OF SCIENCE. A Global Community for Science Education.
The World Library of Science is a free online resource for a global community. Developed as a partnership between UNESCO and Macmillan Science and Education, this online Library offers quality Nature Education content in short eBooks and articles, serving a mission to equalize access to high quality resources for science education for all communities across the globe.
PHET: simulazio interaktikboak:
2002an sortu zuen Nobelekin saritutakoak Carl Wiemanek, Colorado Boulder unibertsitatean, PHET proiektua non simulaio interaktibo eta dohakoak biltzen diren zientzia eta matematikarako. PHETen agertzen diren simulazioak sakon ikertu ondoren gauzatzen dira eta ikasleak bereganatzen dituzte ingurune intuitibo bat sortuz bertan jolastuz exploratu eta ikertu dezaten.
De mayor quiero ser científica.
“De mayor quiero ser científica” ikus-entzuneko laburren multzo bat da, zeinetan neskek eta emakumezko zientzialariek lanbide biomedikoen profilak aurkezten baitituzte hurbiltasunetik eta egunerokotasunetik. Ikus-entzunezkoek lagunduko dute ulertzen zer eginkizun dituzten emakumezko profesionalek biomedikuntzako zenbait arlotan, eta STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts and Mathematics) konpetentziekin erlazionatuko dituzte, esate baterako, matematikekin, ingeniaritzekin, informatikarekin edota artearekin.
Mujeres con ciencia.
Zientzian eta teknologian jardun diren eta jarduten diren emakumezkoek egiten dituztenak eta egin dituztenak bistaratzeko helburuarekin sortu da Mujeres con ciencia. Biografiak, elkarrizketak, ekitaldiak, efemerideak eta mota guztietako kronikak edo gertakizun garrantzitsuak sartzen dira baliabide honetan. Emakumezko horiek izan badirela, zer lan egin duten eta zer egoeratan egin duten jakitera ematea du xede.
Scratchen bidez istorio interaktiboak, jolasak eta animazioak programa ditzakezu — eta lineako komunitatean beste batzuekin partekatu.
Scratchek jende gaztea era sortzailean pentsatzen, sistematikoki arrazoitzen eta talde-lanean nola aritu ikasten laguntzen du — 21. menderako ezinbesteko gaitasunak. MIT Media Lab-eko Lifelong Kindergarten Groupen proiektu bat da Scratch.
Printlab: fabrikazio digitalean 3D.
STEAM proiektuak garatzeko adibideak. Adibidez, itsuentzako, artritisa dutenentzako,... baliabideak sortzea eguneroko bizitza errazteko…